Stockholm och natt..

Oj vad roligt vi hade i Stockholm! Det går inte att beskriva! :D
Jag har aldrig shoppat så mycket tror jag, men syrran fick ändå ihop mer kläder än mig :P Jag ska lägga ut bilder sen, men kläderna är ju i tvätten :P Och kameran vet jag inte vars den är.

Vi kom dit på torsdag, åkte tunnelbana till Nisses jobb. Och i hytten där vi satt, satt en 35 årig man bakom oss. Både jag och Jessica kände ju igen honom, men kunde inte komma på vem han var. Men han satt iaf och höll sig för skratt så fort vi sa något. Och han kunde ju inte sluta titta och tjuvlyssna heller. Vet inte vad vi sa som var så roligt men, han tyckte att någonting var skitskoj iaf! :)

Vi hade tänkt åka in till Stockholm city direkt, men var och gick i Kista istället. Jätte stort köpcenter där!! Det första jag fick köpa var ett par nya skor, för jag hade skavsår innan jag ens hunnit till stockholm :P
Sen börjades det, gick in på Gina Tricot och shoppade loss ordentligt!

På fredagen var vi och gick på gamla stan, och sedan till grönalund! Åkte insane 2 gånger! :) Hur kul som helst! Shoppade inte så mycket den dagen, var så jobbigt att bära :P

Lördagen åkte vi också in till stan jag och syrran, vi såg på Cats! Mycket fin musik, och de var så duktiga på å dansa och sånt! Men jag förstod inte förrens i slutet vad den egentligen handlade om :P Det var bara musik hela tiden, inget prat, så det var lite svårt att förstå :P
Den dagen shoppade vi iaf loss ganska så mycket!

Och söndagen var ju sista dagen.. vi hade varit uppe till halv fem på morgonen och sett på film, och fick lov att kliva upp åtta.. man ville ju inte missa sista dagen! Vi åkte till Täby centrum. Där hittade jag skitsnygga tights och en hårfön! :) Jag har aldrig ägt en hårfön i hela mitt liv, men nu har jag en! :) Och den används flitigt vill jag lova!

Nu ska jag jobba natt ihelgen. Tycker mycket bättre om att jobba natt än dag! Tiden kan gå lite sakta ibland, men det är ändå så skönt.. Och jag kan ju sova så bra på dagarna, så det är ju inget problem! :)

Nä nu orkar jag inte skriva mer.. Och Marie, jag ska lägga ut bilder så fort jag har tvättat kläderna :)


Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Jag blev så glad när jag såg att du uppdaterat, men inga bilder! :P

Sov gott, Puss! =)

2009-09-10 @ 23:47:37
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Åt det mycket när jag var liten, rätt gott. :P

2009-09-14 @ 05:54:35
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0