Plugg, träning och tandläkarn

Jag gör nog ingenting annat nu än å pluggar, pluggar och pluggar! Men jag har faktiskt tagit mig ganska långt i matten, och förstår faktiskt allting! Trodde aldrig att jag skulle klara av det här, men det ser ganska så ljust ut nu! Och det är kul! Jag tycker verkligen om matte.. fast mest om det går bra :P

När jag inte pluggar så tränar jag :P Jag och Jenny har börjat träna 4 gånger i veckan! Vi ska bli fit till beach 2010! :)
Idag var vi på punch out igen, men den här gången var det inte lika bra! Inte alls lika jobbigt! Kändes knappt att man hade tränat när man gick ut därifrån! Uppvärmningen höll på i en kvart, och den blev man inte ens varm av, och nedvarvningen var också en kvart! Så själva träningen höll på en halvtimme! Illa..

Har varit hos tandläkaren idag, första gången på 4 år! Trodde jag skulle ha 78 hål och tandröta! Men kom ut därifrån väldigt nöjd! Inga hål och var så fin i munnen :) skulle bara börja använda tandtråd.. men det får jag alltid höra :P
Jag skaffade abbonemang där också.. hamnade i riskgrupp 2, men det var bara för att jag håller på att få visdomständer. Så iaf jag skulle behöva operera bort dom så blir det gratis :)
Så när jag har fått dom tänderna, så hamnar jag i lägsta gruppen! Det kändes väldigt skönt!!



Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Det var ju kanon att du var fin i munnen. =)

Jag är ledig idag, skööönt! Jag har förresten tagit ledigt lördagen den 17:e med för min kusin fyller år så ska på fika. Så vi kan göra nåt den fredagen. =D (om du vill)

Fina Elvira, hälsa från Marie i fjälls. =)

2009-09-24 @ 09:37:00
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Jessica

1+1=2 :) Men du akta tungan nu när det blir vinter, du har den utanför rätt ofta här på bloggen ;)

2009-09-25 @ 15:04:20
Postat av: ~~M A R I E~~

Kom din man hem lämplig tid igår?

2009-09-27 @ 10:09:35
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0