Imorgon åker vi!

Imorgon åker jag och syrran till Stockholm! Jag längtar så jag håller på att dö! Grönalund, shopping, CATS, och massa roligt! Också får vi ju umgås med brorsan och han familj! :)

Måste bara berätta hur duktig Elvira var igår. Vi har börjat ta av henne blöjan nnär hon är hemma, och det hade vi gjort igår kväll också.. Jag står och diskar, och mattias är i vardagsrummet.. Vi hör att Elvira går in på toaletten och stänger dörren. Jag tänker bara att hon ska tvätta händerna och leka med vattnet i tvättstället. Men då kommer hon ut lite senare till mig i köket och säger "Mamma bläää".. Och då tänker ju jag direkt Ojoj! :P Det har ju hänt förut att hon har bajsat i sängen och på ställen där hon inte ska bajsa :P Men då går jag in på toan och ser att hon har bajsat i pottan!! Snacka om att jag blev stolt! :D Hon gjorde precis som hon skulle! :) Så duktig min tösabit är! :)

Hon var ju också hos tandläkaren igår, och det gick alldelens utmärkt! :) Hon gapade och var så duktig! Det enda vi ska göra nu är att ge henne välling innan hon går isäng, så hon inte har borstat tänderna och sen dricker välling. Det var visst inge bra :P Och tutte ska vi försöka sluta med.. Men det tror jag inte kommer att gå så bra :P

Ja nu hoppas jag bara på att den här dagen går fort så vi kommer oss till stockholm nångång! :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Elvira är verkligen superduktig! Hoppas ni får en riktigt trevlig helg i Stockholm! Kram Lina

2009-09-02 @ 23:11:34
URL: http://linaflinas.blogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Nu vill jag se fynden! =)

Puss

2009-09-07 @ 10:55:42
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Kläderna?! =)

2009-09-08 @ 20:58:48
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0