sol, och jag måste vara inne..

Jag vaknade 11 och höll på att dö när jag såg att klockan var så mycket! Var bara tvungen å städa nu på morgonen, det såg verkligen ut som en svinstia här! Nu har jag städat allt, förutom å dammsuga, men det gör jag nog ikväll. Jag har typ suttit en timme nu och försökt göra en matlista för den här veckan. Det är inte lätt! Jag har dålig fantasi som bara den.. har suttit och kollat på kokaihop.se, som är en jättebra sida. Men jag fastnar ju bara för maten som är jättedyr och tar lång tid å göra. Jag vill ha enkel mat som är god och billig :)
Nu ska jag klä på mig och gå ut och sätta mig ett tag iaf. Sen ska jag cykla och hämta elvira.. så lite sol kanske jag får idag :)

Igår var jag och tränade bodypump, har gjort det förut, men har aldrig fått så här mycket träningsvärk! Fy tusan, jag har ont i alla muskler som finns i kroppen! Tom i muskler jag inte visste fanns! Ojoj.. hur ska det gå och cykla till röbäck sen undrar jag :P

Måste bara berätta en sak till..!
Våran fotograf ringde igår och sa att han inte kunde fotografera oss på bröllopet, för hans syster skulle gifta sig på samma dag. Han fick lite dåligt samvete, så han ringde till hans tjejkompis som också fotograferar och hörde om hon kunde ställa upp. Och det kunde hon! Så hon hade ringt Mattias igår, och frågade ungefär hur vi ville ha det. Matte sa att vi ville ha typ 30 kort, några bara på jag och han, några med elvira, marie och andre på (brudnäbb, tärnan och bestman), och några från kyrkan. Det skulle hon ta 1000 kr för! Och om vi ville ha ett album och några förstoringar så skulle det bli 2000! Den andra fotografen skulle ta 3300 för 30 kort! Så det var verkligen tur i otuen ;)

Jaja, nu ska jag gå ut och sola mina lurviga ben :P

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Sola dina lurviga ben..haha.. =)

Skönt var det att promenera!

Hur går det med bilderna på nya håret och klänningen? Jag vill se! =)

2009-05-20 @ 15:02:14
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0