Okej då, jag skriver väl lite :P

Imorse vaknade jag av att Elvira låg och pratade i sin säng.. så jag gick upp till henne, och då håller hon upp ett rosa gosedjur som hade fått några bruna fläckar på sig!? Hon hade skitit ut genom blöjan och trosorna! Så hemskt! Så hon fick bada det första hon gjorde på morgon.

När hon var ren och fin åkte Mattias på skolan och skrev ett prov. Jag och Elvira bakade chokladbollar :)
En halvtimme senare ringer Matte, då var han färdig. Jag hade suttit och förhört honom i flera timmar igår. Och sen skrev han provet på en halvtimme!! Men han trodde då att han skulle få godkänt :)

Igår var jag och Angelica på Punch Out, riktigt kul! :) Men man skulle byta partner en gång, och då hamnade jag med en kille som stank svett! Vi skulle försöka stampa varandra på fötterna, och jag träffade hans fötter en gång! Jag var sämst på det där, och det tyckte nog han också! :D Haha!

Träningsvärk idag? Svar: Ja!

Nu ska jag gå och rensa rabetterna och sånt :)

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Vad passande att ni bakade chokladbollar! :D

Puss

2009-05-08 @ 16:40:06
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: F

haha ja tänkte just säga det, passande med bruna bollar efter bruna korvar:P haha (trött)

2009-05-08 @ 23:25:25
URL: http://fridayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0