Min underbara Mattias!

Hur gullig kille har inte jag egentligen?? Jag har varit i Vindeln idag, och då får jag ett sms av honom där det står att det väntar en överaskning när jag kommer hem.
Jag har ju velat börja med cambridge hur länge som helst nu, men vi har aldrig haft råd. Men nu när jag kommer hem så står det två lådor med chokladsoppor på bordet! :D Oj så glad jag blev! Vissa kanske hade tagit det som en kränkning, men jag blev såååå glad! Nu ska 7kg bort! :D

Nu börjar mitt nya liv igen! :)

Och idag var jag och valde ut blommor och tårta, det kommer bli så fint! Hoppas jag iaf ;)

Det var tom städat när jag kom hem ikväll! :D

Jag älskar min Matte!

Vill bara säga att jag tog mig iaf hem på bensintanken :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh....du har verkligen hittat mannen i ditt liv! Och jag är så glad för din skull.. ;)

2009-05-27 @ 09:15:00
URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0