Lite tur där..

Igår pratade jag med mamma och vi bestämde oss för att jag skulle åka till Vindeln idag, egentligen var det tänkt att hon skulle komma hit, men vi ändrade oss.
Nästa direkt efter vi lagt på så ringer såklart infektion och säger att jag måste ut och buffa. Fy tusan vad deprimerad jag blev! Så jag gick och la mig klockan åtta igår kväll, för att jag var så arg. Lyckades tyvärr inte somna då men :P
Åkte iaf på jobbet imorse, och när vi satt och fikade på morgonen kom sektionsledaren och undrade om jag ville gå hem eller jobba längre. De hade ringt ut en från bemanningen på infektion/reumaten och det behövdes inte, så då kunde han jobba istället för mig! :) Snacka om att jag blev glad! Det finns nog någon som lyssnar på mina böner!

Nu ska jag strax åka och hämta Elvira, så ska vi åka till Vindeln.

Fick föressten reda på vilken präst vi får på bröllopet, jag blev glad :) Men det är en hemlis :P
Och 11 stycken har anmält sig nu!

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Har du gått och blivit religiös? :P

2009-05-26 @ 15:36:58
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0