Jag är suuuuk :(

Eller dunderförkyld! Jag går nu på nässpray, halsabletter och ipren för att klara dagarna..
Jag har ont i huvudet, hör nästan ingenting för det slår lock när jag snyter mig hela tiden..
Usch vad jag hatar att vara sjuk!
Jag försöker äta en toast nu, men känner ingen smak..
Stackars stackars mig!

Snart ska jag iväg å jobba också. Jag vill inte sjukanmäla mig, har faktiskt inte råd med det när Mattias är student och vi har ett bröllop att spara till.
Så det är bara å bita ihop och jobba..

Nä huvva vilket tråkigt inlägg det här blev.

Jag kan skriva en rolig sak, Idag fyller Angelica år! Stort Grattis gumman!! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack vännen...

2009-05-13 @ 22:05:03
Postat av: ~~M A R I E~~

Nä men stackare.. :(

Hoppas du blir bättre illa kvickt! Tycker inte det var så längesen du var sjuk.

Puss

2009-05-14 @ 18:16:47
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0