Inne på andra dagen nu..

går började jag ju med cambridge, och jag trodde jag skulle dö! På kvällen frös jag och skakade av hunger! Men jag kämpar, får hela tiden tänka på hur jag vill se ut i bröllopsklänningen och på stranden i Egypten :P

Nu har jag ätit en soppa idag, och känner mig ändå lite hungrig, Det tar ett tag innan magsäcken har krymt till 2,5 dl..
På fredag kommer den stora prövningen, då ska Andréa och Marcus komma hit och äta, grillat.. Ojoj vad sugen jag kommer att bli, men det är bara bita ihop och tänka på hur vacker jag kommer bli! :)

Ikväll åker syrran och hennes familj till Turkiet! Hoppas ni får superbra väder och världens trevligaste vecka!! :) Ha så kul nu!

Nu har 19st anmält sig till bröllopet! :D

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Ja, usch vad jobbigt. Men jag har för lite fritid nu, har inte ens hunnit TÄNKA på godis..haha.. =)

2009-05-28 @ 17:53:01
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0