Idag blir det kalas! :)

Idag kommer mamma, pappa, farmor, farfar, mattes pappa och syrra och ska fira mig! :) Jag stod och bakade världens smarrigaste tårta igår kväll, tänkte ta kort på den, men hade inga batterier i kameran.. Det är iaf en jordgubbstårta. Den blev så fin :)
Och nu på morgonen har jag bakat en daimtårta :) Jag är så duktig! Nu får bara främmen komma hit så vi kan fika :P

Jag och Mattias blev så sugen på grillat igår, så vi fick lov att åka och köpa en grill :) En röd fin grill med bord på sidan om så man kan ställa köttet där medans man grillar.
Vi åt upp en hel fläskfile på typ 10 minuter, var såå hungriga :D

Sen på kvällen såg vi såklart Robinsson, och jag tyckte helt klart att rätt person åkte ut! Hon var inge rolig..
Efter det var det "Se upp för dårarna", den var väl sådär..

Elvira har ju fått ett block och kritor, och har alltid varit så duktig på att hålla sig till att rita på blocket, men idag var det andra bullar.. Jag hittade henne när hon stod och målade på den vita rumsväggen!!! Snacka om att jag blev arg! Som tur var så gick det att sudda bort, men hon blev så rädd, så jag tror aldrig hon gör om det igen. :P

Nä nu ska jag gå och leka med Matte och Elvira innan besöket kommer!

Lev å må!

Imorgon är ingen vanlig dag, för det är Matildas födelsedag, hurra hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Vad sjukt gott det där lät! Jag vill också ha gofika! =)

Ajabajja Elvira..mamma blir arg! =)

2009-05-10 @ 16:10:45
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

STORT grattis till dig min sköna böna!

Hur kunde jag glömma att skriva in det på bloggen, gjorde ett tillägg nu! ;)

Puss

2009-05-11 @ 15:11:49
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis på din födelsedag! (:

2009-05-11 @ 16:17:25
URL: http://fyrahundrasjuttiokalorier.blogg.se/
Postat av: F

JA GRATTIS MATILDA! Det var urgott med gofikat! kram

2009-05-11 @ 22:56:57
URL: http://fridayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0