Helgen och lite till

Ja jag vet att jag inte har skrivit på länge nu.. men jag har faktiskt förklaringar.. :)

Ihelgen var vi i Vindeln, och det var lika mysigt som vanligt :) Grillade och "såg på så ska det låta" på fredagen, och firade syrran på lördagen. Egentligen fyller hon år idag. Grattis Jessica! :)

På söndagen så kom Jessicas familj till mamma och pappa, vi spelade kubb, åt god mat och hade trevligt. Jag och Jessica gick upp på vinden för första gången i våra liv! :P Och Jessica är ändå 31 ÅR NU! :D Du behöver inte skämmas ;)
Hon skulle leta ett nintendo som hon hade när hon var liten, och jag skulle leta mitt barbiehus. Hon hittade såklart sitt lilla lilla nintendo, men mitt stora stora barbiehhus var helt borta!?
Jaja Elvira ska få ett nytt mordert barbiehus när hon börjar leka med barbies :)

När vi kom hem på söndagen var jag så trött så jag orkade inte skriva något inlägg här, jag gick bara och la mig.

Igår var jag och syrran å gick på stan. Hon handlade som vanligt massor med grejjer, två kjolar, en bikini, och skor. Jag handlade som vanligt ingenting.. Men jag beställde tid på Wilma! Den 8/6 ska jag vaxa benen och plocka, färga ögonbryn och fransar :)
Vi åt lunch på Eurasia, hur gott som helst!  Det var ju buffé, så man åt sig väldigt mätt.. jag orkade ingen middag igår.
Efter stadsrundan åkte vi hem till mig och spelade lite super mario :)

Jag fick så sjukt ont i huvudet senare på kvällen! Jag låg bara och halvsov hela tiden. Så då orkade jag inte heller skrvia nått inlägg :P

Nu ska jag gå och äta lunch, och gå ut och sola. Sen börjar jobbet igen.

Imorgon ska vi på utvecklingssamtal med Elvira! :D Haha nu känner man sig väldigt vuxen! :D

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hmm.. tack för att du skriker ut att jag är 31 :P Hade jätte trevligt i helgen o när vi shoppade.. eller jag shoppade.. skärpning nu.. du handlar ju aldrig!! ;)

2009-05-05 @ 20:11:37
Postat av: ~~M A R I E~~

Är man bloggare så finns det inga bortförklaringar. ;)

Låter som ni haft det mysigt i Vindeln! :)

Ja, lät vuxet att gå på utvecklingssamtal..haha..

Puss Puss

2009-05-05 @ 23:36:08
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Angelica

men hallå? hur går det med bloggandet? jag väntar med spänning med lägesrapporter om eventuell träningsvärk ;P

2009-05-08 @ 07:25:55
URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vad har du nu för förklaring att du inte har skrivit? ;)

2009-05-08 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0