5:e dagen

Nu är jag inne på femte cambrigde dagen, det är fortfarade skitjobbigt! Men jag biter ihop. Har gått ner snart 3kg! :D

Det har varit en riktigt lugn helg på jobbet! Vi har mest suttit ute och solat hela dagarna :) Så varmt och skönt! Tänk om det alltid kunde vara såhär ! Jag tror faktiskt att jag har fått lite färg på armarna, och fräknar på nosen, det är ju mindre kul att få fräknar, men då vet man att det är sommar :)

Vad seg alla är på att anmäla sig till bröllopet! Jag vill veta nuuu hur många som kommer! :P

På midsommarhelgen åker vi till Sundsvall och hälsar på Andréa och Marcus! Vi ska ju såklart på Ikea och köpa en säng! ;) Det blir riktigt trevligt!

Nä nu ska jag fortsätta se Pingu med Elvira..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0