Min rygg! :/

Igår när jag vaknade kände jag hur illa jag mådde, for och jobbade, skulle sitta vak åt någon tant.. När jag sitter där känner jag hur ont i ryggen jag har! Hela ryggen är pajjad efter jag gått med Elvira på stan utan barnvagn..
Efter jobbet åker vi på kalas till Jenny, då mådde jag så fruktansvärt illa så jag höll på att spy.. Vi är inte där så länge, för jag måste hem. Hemma så tar jag en ipren, och efter ett tag så försvinner ryggvärken och illamåendet, för attr sammanfatta det här, så hade jag så ont i ryggen så jag höll på att spy! 

På kvällen åkte vi till Andréa och Marcus, så trevligt! Väldigt mysigt var det, åt varma mackor och såg på Robinsson.  Sen skulle karlarna se på fotboll, men det blev mest att vi surrade och glömde bort fotbollen.. ok kanske inte Mattias som är världens sportnörd :P

Elvira sov till 9 imorse!! Men man ska ju ställa om klockorna, och så blir den ju tio.. Men jag vet inte om Mattias kanske gjorde det i morse?

Nu ligger jag och Elvira i sängen och ser på teletubbies,det är alltid lika mysigt :)

Sen blev det något konstigt när jag skulle beställa tärnklänningen, fick ett mail men förstår inte vad som står där, så matte få hjälpa mig :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, du sammanfattade det där bra.. ;)

Vadå för strul? Hjälpte Matte dig med språket?

Puss

2009-03-29 @ 12:04:09
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0