Vilket väder!

Imorse tänkte jag vad ska jag göra idag.. Hade inga planer alls, men oj vilken händelserik dag det blev :D Jag och Elvira cyklade till mormor, och när vi kom dit sa hon att hon skulle åka bort klockan ett.. då var klockan elva. Jag hann bara sätta mig där hos henne så ringde mamma och sa att vi skulle åka till Vännes. Så jag och Elvira fick skynda oss att sätta oss på cykeln igen, cykla till Röbäck (där Mattias hade bilen) och köra till Vännes.
Så jag har typ cyklat en mil idag :D haha! Och i denna värme! Men det var skönt :)
Vi åkte och kollade på morfars grav, och gick runt lite i Vännes, satte oss på en ute servering och åt lite. :) Riktigt mysigt!

Nu har vi just kommit hem, Elvira badar och jag är trött :P

Lev å må!


Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Vilken mysig dag! =)

Ser ut som Elvira själv håller i kameran sötnosen. =)

Puss

2009-06-24 @ 18:08:31
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0