Vårdcentralen idag

Elvira har haft feber av och till sen i fredags, jag har varit helt säker på att det är tänder hon hållt på att få.. Men igår såg jag en blåsa på läppen och en prick på kinden. Idag har hon två blåsor på läppen och pricken har också blivit till en blåsa. Hon kan nästan inte äta för hon får så ont. Och man får abslout inte borsta tänderna på henne, då skriker hon och det börjar blöda. Så idag klockan 11.15 har vi fått en tid på vårdcentralen.
Jag börjar alltid tänka, oj tänk om det inte är någonting, tänk om doktorn bara tycker jag är knäpp som kommer inte för det där, eller att de inte ens ser blåsorna. Men jag frågade Matte imorse hur många blåsor Elvira hade, och han sa två på munnen och en på kinden :P Så jag inbillar mig inte! Ikväll ska hon få äta ärtsoppa :)

Det här är iaf min sista dag på renkur av cambridge, imorgon börjar jag äta middag! Jag klarade inte mer, har varit hur hungrig som helst och min motivation börjar ta slut! Men jag har iaf gått ner 3kg den här veckan, och sen fortsätter man ju gå ner i vikt när man äter kombinerad kur :)
Jag hade så många kg att gå ner förra gången, så det kanske var därför jag klarade så länge. Nu vill jag ju bara gå ner typ fem kg, och har klarat hälften, så det kanske inte känns lika viktigt den här gången.
Mina jeans har då blivit för stora.

Igår var mamma och pappa här. Pappa var barnvakt medans jag och mamma var och köpte kläder till henne som hon ska ha på bröllopet. Och jag hittade skor som jag ska ha på bröllopet :D Sen har jag hittat en ring, men det var samma problem den här gången, jag har för små fingrar så jag fick bara välja mellan vissa ringar. Men jag hittade då en som var fin, och med en bredare förlovningsring så blir det toppen :)

Jaja nu ska jag klä på mig..

Nu börjar iaf anmälningarna till bröllopet droppa in, fler och fler :) Så kul!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Stackars söta Elvira, hur gick det på vårdcentralen?

Puss

2009-06-03 @ 18:05:19
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Nu finns bilder på nya lyan...några iaf, men inte klart än. =)

2009-06-05 @ 16:50:49
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Jag packar upp och fixar på, fy vad trött jag är. Ja, känns bra. Nu får du komma och hälsa på. =)

2009-06-05 @ 22:19:22
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0