Underbar dag med min underbaraste!

Matte jobbar natt ihelgen, så man kan ju inte vara hemma på dagarna så lillan väcker honom. Så idag åkte jag och Elvira till Leos lekland alldelens själva :) Hur mysigt som helst, vi båda hade så roligt! Hon har ju blivit så duktig på att klättra och åka alla rutchkanor, hon kunde nästan cykla också :)
Vi var där kanske i tre timmar. Just innan vi skulle åka hem så kom Leo fram, alla barnen kramade honom, förutom Elvira som blev väldigt rädd :P

Efter Leos lekland åkte vi till barnenhus och köpte en present till Collin som fyller två år nu, vi ska på kalas dit imorgon! Så roligt.. det är alltid roligt att Elvira får leka med andra barn och skaffa kompisar :) Sen är det ju väldigt trevligt för mig å få träffa Lina :)

På kvällen imorgon blir det och åka till Angelica och skvallra, det ser jag fram emot! Alltid kul å höra skvaller ;)

Idag är det exakt sju veckor till bröllopet!! Fatta vad fort det kommer att gå! Det är två dagar kvar av anmälningstiden, och undefär 55st han anmält sig nu.. 9st har tackat nej, men det är fortfarande typ 10 st som inte har ringt. De drar verkligen ut på det in i det sista :P

Nu måste jag se Rocky! Jag måste få låna andra boken av Twilight innan jag dör! Det går ju nästan inte å somna när man vet att det väntar en en sån bra bok :P Skynda dig Jessica! ;)

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Hur kan man tacka nej till bröllopet? ;)

Vad mysigt att ni åkte till Leos själva. Kommer du upp den 3-5 juli nu? =)

Puss

2009-06-14 @ 09:54:11
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Har boken här hemma nu.. du får den på onsdag om ni kommer då :)

2009-06-14 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0