Sista dagen nu..

Nu är det sista anmälningsdagen till bröllopet, och det fattas ganska många anmälningar.. Jag vet ju att de vill komma, men de har inte betalat än.. Fy skäms på er segproppar :D

Igår var en hur trevlig dag som helst! Först barnkalas hos Colin där det blev massa gofika och Elvira fick leka med alla hans leksaker :) Både jag och hon hade hur trevligt som helst! Han fick en rutchkana i present, och jag tror Elvira blev lite avundsjuk :P Men snart fyller hon år :)

På kvällen var jag med Angelica, vi såg på bröllopsduellen.. den var riktigt bra tycker jag :) Men det gjorde mig inte mindre nervös till mitt eget :P Hur som helst hade vi hur trevligt som helst, massa skvaller och gamla minnen och pinsamheter pratade vi om :P

Mattias jobbade ju sin sista natt igår, och jag skulle just skriva ett godnatt sms till honom. Klockan hade precis slagit tolv, då börjar Elviras leksaks piano spela!! Snacka om att jag höll på att dö! Fy tusan vad rädd jag var.. Så jag slutade skriva smset och fick skynda mig och ringa Matte som fick lugna mig lite :D Efter vårt samtal somnade jag hur lugnt som helst :) Tur du finns Mattias!

Nä nu ska jag antingen ringa mamma eller spela spindelharpan :P

Lev å må

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha du o mamma är verkligen lik varandra.. var nyss till henne o gissa.. hon spelade spindelharpan :)

2009-06-15 @ 15:54:48
Postat av: ~~M A R I E~~

Haha, du och dina spel på datorn. Min Matilda in a nutshell. =)

2009-06-15 @ 22:08:11
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0