Idag ska håret bort!

Kvart över ett ska jag vara på Wilma och vaxa benen, plocka och färga brynen och franarna :) Äntligen, nu är det sommar :)

Jag och Elvira har väldigt fel dygnsrytm. Igår la jag henne vid sex, men då vaknade hon ju vid åtta och var vaken till tio! Och jag fick kämpa mig upp ur sängen idag och väcka Elvira kvart över tio! Igår sov vi båda till tio i elva.. Det måste bli ändring nu..

Hon har fortfarande kvar blåsorna på läppen! När ska de försvinna? Nu har hon haft det i en vecka.. Men hon är lika go ändå :)

På två veckor har jag varit i Vindeln tre gånger :P Nu sist var det för att fira mammas födelsedag. Då fick jag ju också träffa familjen Bråndal som var bruna som pepparkakor! Och sommaren har bara börjat!!
Vi åt grillat hos dem, så gott och mysigt! :) Sen spelade vi bowling på deras nya wii, ojoj jag är ju kung ;) Jag slog alla med huuur många poäng som helst :D Hehe! ;) Eller inte..
Men jag var inte sämst iaf, det var mamma som kastade klotet bakåt några gånger, skrämde publiken väldigt! :P

Nu ska jag gå och göra frukost åt min sötnos :)

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha.. du var inte bäst!! :) Jag var det :P

2009-06-08 @ 11:36:03
Postat av: ~~M A R I E~~

Javisst ja, de har ju varit ute på resande fot, härligt! =)

Längtar tills vår myshelg! =)

Puss

2009-06-08 @ 21:48:01
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Dags för en uppdatering tycker jag. =)

"tack och hej" Haha, lite roligt när jag sa det!

2009-06-12 @ 23:11:36
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0