Bröllopet närmar sig..

Så jag tänkte göra en ny lista på saker som är fixade :)

*Kläderna
*Dekorationer
*Tårtan är utvald (ej betald)
*Blommor är utvalda (ej betalda)
*Präst
*Mat (ej betald)
*Porslin
*Fotograf
*Ringen
*Skor till mig
*Gästerna är anmälda (Äntligen! )
*Festprogram
*Lokal
*Kyrka
*Musik
*Resan
*Hotell svit
*Bil

Saker kvar att fixa:
*Skor till Elvira och Mattias
*Drycker
*Underkläder
*Mina naglar

Ja jag tror det är allt.. och nu är det 37 dagar kvar.. så jag tror jag hinner ;)
Nu är jag faktiskt inte så nervös längre.. alla bitar börja falla på plats :) Men man kommer väl att vara så nervös innan så det gör ont.. men samtidigt kommer det bli den bästa dagen i ens liv! Jag längtar verkligen, hoppas det kommer bli en superkul fest och att alla ska ha roligt!
Jag har ju hört att det är tjejen som är nervös innan, innan alla saker är fixade och klara och sedan är lugn på själva vigseln. Och karln är lugn nu och blir super nervös när den stora dagen är :P
Men jag har bara ett krav av Mattias och det är att han ska säga Ja :P

Nä nu är väl alla less på mitt tjatande om bröllopet.. det kommer att gå som en dans.. men det är det enda man tänker på just nu!

Imorgon kommer Jessica och mamma hit, de ska få se den nya sängen, sen åker vi till stan för Jessica ska hämta ut våra biljetter till Cats! Den resan är bokad och klar nu! Den 3:e September åker vi till Stockholm! Fatta hur kul vi kommer att ha det!!! Oj vad jag längtar! Men det känns väldigt långt bort nu, men hipps vipps sitter är vi där!.. och lika fort är vi hemma igen..

Nu på lördag blir det nog utgång, om bara Angelica ser till att bli frisk ;) Men då ska jag tala om en sak för er, att sist jag var ute med kompisar i Umeå var på Lucia!! Hur sjukt är inte det? Hur fort har inte tiden gått? Jag har haft så roligt med Elvira alla helger att jag glömmer att man kan gå ut också :P
Nä men jag hoppas verkligen att det blir av, jag kan behöva umgås med vuxna människor ibland också :P

Nästa helg åker jag upp till Lule! Till min älskade Marie! Oj vad kul det kommer att bli :) Det ser jag verkligen fram emot!

Sen jobbar jag tre helger irad och efter det är det den stora dagen! Hur fort kommer inte det att gå???

Oj vad mycket jag har skrivit nu.. kanske ska lägga nån bild som avslut bara :)


Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Ja, ni har fixat det mesta nu! =)

Jag längtar också, kommer bli superkul! Jag ska boka bord på Färjan tänkte jag på fredagkväll. =)

3:e sep kommer vara här snabbt! Hux flux!

Puss

2009-06-25 @ 16:52:28
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis! Hörde du träffat Elenor N ;) Humöret?

2009-06-27 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0