En underbar semester med mina 2!

Jag har haft den bästa semester man kan tänka sig! Bröllop, smekmånad och massa andra roliga utfykter!
För ungefär en vecka sedan åkte Jessica, Ulf, William och min lilla familj till Lycksele djurpark.. Vi kollade på alla djur, Elvira pussade till och med getterna :)
Men det värsta av allt den dagen, vi skulle kolla på björnarna och Mattias höll i Elvira så hon skulle se dem, och när vi skulle gå därifrån så fastnade Elvira med skon i en järnvajjer och tappade ner skon till björnarna!! Jag trodde jag skulle dö! Alla skrattade åt oss!
Jag trodde inte att björnarna skulle äta upp en gummisko, men snacka om att dom slet sönder den i flera bitar!!



Men efter den tragiska händelse så gick vi till lekparken och åkte rutchkanorna, trampade trampbåt och hade hur kul som helst! Det roligaste var en båt som man kunde sätta sig i och man åkte upp typ 5 meter, och sen åkte man ner i full fart och flög ut i vattnet! Det var hur skoj som helst!




Löjliga familjen! :)

Igår var vi och såg på hockey, löven-luleå.. Jag brukar inte vara så intresserad, men tänkte att det skulle vara mysigt att göra något roligt med familjen. Elvira fastnade i ett lekrum två perioder av tre.. och jag å matte var helt inne i hockeyn! Det var väldigt spännande! :) Tur att det fanns barnvak i lekrummet så man kunde koncentrera sig på hockeyn :)

Idag blev det en till rolig utflykt till Ö-vik på paradisbadet! Vi var där från klockan 10 till 16! Är helt slut nu i kroppen :) Elvira var hur duktig som helst, åkte alla rutchkanor! Hon är verkligen inte rädd för vatten.
Men även denna gång hände ju en liten incident :P Inte så ovanligt när det gäller oss.. dennna gång satt Mattias och Ulf och kollade på när Elvira lekte i barnpoolen. Jag och Jessica var och åkte stora rutchkanor ;)
Då skulle Ulf gå och kolla vars jag och Jessica var, och när han hittade oss sa han att han bara skulle hämta matte och Elvira så att vi kunde åka tillsammans.. men så kom han tillbaka till oss och sa att matte inte var kvar. Jag gick runt hela badhuset och letade efter min familj, men de var helt borta. Men tillslut kom de.. och stank skit! Då hade Elvira skitit i barnpoolen! Hon hade badblöja, men var visst lite lös i magen så det hade flytit ut i poolen! :D Det var bara å gå till en vakt och be om ursäkt, och säga att de måste städa poolen för min dotter var inte så bra i magen :P

Imorgon ska jag och Angelica träffas på dagen och ta en promenad och kanske en lunch :) På kvällen blir det nog hockey igen :) men denna gång ska syrran och ulf med :) Skellefteå-löven. Jag och Mattias hejjar på löven, och Jessica och Ulf hejjar på Skellefteå.. så det blir en spännande kamp! :)

Nu ropar Elvira. Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du laddar upp lite bilder mer nu....härliga inlägg från en härlig tjej/familj :)

2009-08-19 @ 09:38:54
URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com
Postat av: essic

Fina bilder du har ;)

2009-08-19 @ 15:24:17
Postat av: ~~M A R I E~~

Vad roligt med en snabb uppdatering. Ser roligt ut! =)

Elvira då, i barnpoolen. =)

2009-08-19 @ 21:48:36
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0