Turkiskbuffe med arbetskamraterna

Igår var det dags att säga hejdå till Linda, Johanna och Andrea. Johanna var tyvärr sjuk, så det var bara Linda och Andrea där. Men så mysigt vi hade det! Åt turkisk buffé på Norrlands Operan, mycket gott! Snacka om att man stank vitlök ur käften när man kom ut därifrån :P Tur att alla luktade lika :D
Linda har börjat jobba på akuten, så henne lär man ju träffa på sjukhuset någongång :) Och Andrea flyttar ju.. Har fått jobb på "Barn 4" i Sundsvall, det heter ju inte så där, men det är iaf för tidigt födda barn.. Oj vad jag också skulle vilja jobba med det! Få ta hand om de små kämparna! Men det är ju klart att det inte alltid går som man vill men..
Men det, förlossningen och fastighetsmäklare skulle vara något för mig :P

Igår fick jag servetterna också som jag beställt till bröllopet! De blev precis som jag ville ha dom! Mycket nöjd blev jag :)

Igår när jag skulle hämta Elvira på dagis så kom dagiskfröken Inger "Jag måste bara få berätta vad Elvira har gjort idag. När jag skulle byta blöja på två barn, hade jag sänkt ner skötbordet på max, men sen var det någon som behövde hjälp i hallen så jag gick dit, och när jag kom tillbaka så satt Elvira i tvättstället och badade, med kläderna och blöjan på!" :D Haha min gumma älskar att bada, hon tar varje chans hon får :D


Här var hon liten, älskade att bada redan då! :D

Idag ska mamma till läkarn här i stan och sen åka och hjälpa Åke att byta vinterdäck, så jag hade tänkt åka dit och träff dem :P

Nu jobbar jag sista helgen, sen är man förhoppningsvis ledig 3! ;)
Nästa helg ska vi åka till Vindeln, helgen efter det ska jag och Mattias ha mys, jag fick min födelsedagspresent i förskott, vi ska på en bubbelafton på Wilma :) Så mysigt!

Jag fyller ju år snart! Tjoohoo! :) Jag älskar att fylla år! Då handlar heeela dagen om mig! Massa presenter och gofika :)

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du fått hjälp att få dit bilderna eller gjort det själv? Blev bra! :)

2009-04-23 @ 18:38:59
Postat av: therese

hallå! den dagen handlar ju om mig med!! :) hahaha

ser framemot bröllopet :D

kram

2009-04-24 @ 13:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0