tjooohoo.. eller?

Jag tänkte just börja skriva ett blogginlägg om hur duktig Elvira just var som bajsade på pottan! Så duktig tjej! Som jag har kämpat med att få henne att börja gå på pottan, och nu helt plötsligt bajsade hon där. Så direkt efter hon gjort det så satte jag henne i badkaret. Och skulle just snabbskriva ett blogginlägg, då hör jag hur hon gnäller inne i badrummet.. Så jag skyndar mig dit, och då har hon dyngt i badkaret också!!
Fy tusan vad äckligt det är å ta bort. Jag som tyckte hon var så duktig!

Nu ska jag äta pizza, godis och se på Robinsson :D

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha hoppas det inte var choklad du skulle äta till Robinson ;)

2009-04-25 @ 23:39:14
Postat av: ~~M A R I E~~

Haha, söta Elvira! :)

Vad gott det lät med pizza och godis. Själv så ska jag isäng nu, varit i Boden.

(tycker det är lite sidådär med dina kommentarer)

Puss Puss :)

2009-04-26 @ 04:22:09
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0