Skärtorsdag

Ja idag är det skärtorsdag, och Elvira har såklart varit påskkärring! :)
Jag sminkade och gjorde henne iordning och tänkte åka till mormor.. Men då hade ju Mattias tagit bilen till jobbet, och jag vågade inte ringa och fråga om han kunde komma med bilen. Det verkligen spöregnade ute, till och med haglade.. men jag tog elvira i vagnen och pallrade mig till Bäckbacka. Och då tyckte lill-Matte synd om mig och sa att jag skulle ringa, och att han hade kommit och hämtat mig :P Så söt! :)

Sen åkte jag och hämtade mormor och Åke, sen åkte vi på Coop och handlade. Åkte sedan till Kicki som håller på att flytta. De städar ut i gamla lägenheten och håller på att renovera i den nya, så de har verkligen det de gör :P

Sen blev det fika hos mormor, fick träffa Robert.. mycket trevligt! :) Efter det så åkte vi till mamma på infektion, som ville träffa påskkärrings Elvira :)

Snacka om att elvira var trött när vi kom hem! :P Men just när hon somnat så ringer det några påskkärrningar på dörren, och de ger aldrig upp! Ringer på och ringer på.. trycker typ tusen gånger på den där knappen, så Elvira vaknar ju, och Matte ger dom en liten utskällning :D Men dom fick ändå lite godis.. stackars påskkärringar! :D

Men jag fick ändå ett glädjebesked idag! Har ju beställt en tärnklänning åt Marie från USA, har inte tagit några mått alls, jag chansade bara för att jag verkligen ville att hon skulle ha den! Och den passade helt perfekt!! :D
Så underbart skönt!
Nu är det bara Elviras klänning kvar :)


Min älskade påskkärring! :)

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Men så underbart, oemotståndligt söt hon är!! :) Nu saknar jag henne och er med förstås!

Glad Påsk!!

Puss

2009-04-09 @ 19:18:59
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Kan inte annat än hålla med Marie - så underbart, oemotståndligt söt tjej ni har! Hopppas ni får en riktigt mysig påsk nu då...det ska iaf jag ha ;)

puss o kram

2009-04-09 @ 19:42:56
URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0