shit också!

Jag och matte satt och spelade nätpoker, eller rättare sagt han satt och spelade. Då knackade det på dörren, så han gick iväg, då var det Theres och Henrik som ville ha flytthjälp. Så han gick och hjälpte dem. Då fortsatte jag spela handen som han hade påbörjat. Jag fick stege och gick all-in, men då var det en annan som fick en högre stege! Jag förlorade alla pengar på loppet av 10 sekunder! Vad ska jag säga till honom när han kommer tillbaka!?
Jag måste gå och spela död tror jag.

Hej

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Haha, vilken miss!

2009-04-27 @ 22:32:04
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Haha gick det bra att spela död?? :D Vad sa MAtte o hur mycket?

2009-04-28 @ 05:04:05
Postat av: Anonym

Haha ja jag la mig faktiskt ner och spelade död, men han skrattade bara.. jag fick ingen utskällning :D

2009-04-28 @ 08:54:24
Postat av: Tessan

Sorry Matilda!!!Hoppas det inte var mkt pengar. Varför sa inte Matte något, vi hade ju kunnat vänta.

Kram Theres

2009-05-06 @ 13:53:49
Postat av: Matilda

Haha! Men Theres, det gör inget :D Det var inte mycket pengar, bara så typiskt mig att spela bort allting :P Jag är kass på poker :D

2009-05-06 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0