Nu börjas det igen..

Nu har jag varit ledig i fyra dagar så snart ska jag åka iväg å jobba.. Känns väldigt drygt, men jag vet att när man väl är där så är det ganska kul.

Jag har iaf lyckats göra lite med min blogg.. fick tom dit en klocka igår! Nu är jag lite stolt.. och sen en nedräkningsgrejj till bröllopet, så nu vet jag exakt hur många dagar det är kvar :)

Igår fick vi Elviras näbbklänning, så otroligt söt! Men jag trodde det skulle följa med ett hårband, men det gjorde det inte. Fast det gör ingenting, hon kommer ändå vara sötast!

Nä nu måste jag gå och göra lunch och en middagslåda innan jag åker..

Jag kan skriva ett längre inlägg någon annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0