Nu är det inte mycket kvar :P

Just nu sitter jag och ser på Vänner och äter chips.. har hur mycket chips och ostkrokar kvar sen i lördags, så jag måste ju bara äta så det tar slut nångång :P

Var hos mormor idag på dagen och fikade.. alltid lika mysigt! :) Men Elvira blev så trött så hon gick och tog på sig ytterkläderna och kom sen och hämtade mig.. hon ville åka hem :P

Idag har jag beställt Elviras näbbklänning! :) Den är såå fin, hoppas den passar!
Nu är detta fixat till bröllopet:

*Alla kläder
*Hotellrum
*Resan bokas till veckan
*Tårtan är beställd
*Porslin och dukar
*Bil ( ska bara höra om priset)
*Fotograf
*Musik
*Mat
*Lokal
*Kyrkan
*Servetter

Kvar att fixa:
*Blommor
*Häften
*Ring (men jag har pekat ut den jag vill ha!)
*Lite dekorationer till borden
*Dricka

Inte så mycket kvar nu! Nu får alla ringa in och anmäla sig..så man vet hur stor tårta man ska ha, hur mycket dricka och mat osv. Skynda skynda :D

Lev å må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0