Men vilken trevlig dag det blev!

Idag var sista helgdagen, med det menas att jag nu är ledig tre helger i sträck! :D Om jag inte måste buffa då..
Det var ganska körigt på jobbet idag, trots lite patienter.. Jag fick äta lunch 13.20, en timme innan jag slutar. Jobbade över 10 minuter, sen var det bara å skynda sig och hämta upp Elvira på Röbäck (hon och Matte hade varit på Bäckbacka och hälsat på), sen åkte vi till Kusin Lina och blev bjuden på fika och Elvira fick leka med massa kompisar! :) Väldigt mysigt! Gott fika, trevligt sällskap och massa lekkamrater till Elvira, kan det bli bättre?
Efter det så skyndade jag och Elvira hem och skulle hämta upp Matte för vi skulle åka och storhandla på Maxi. Just när Matte skulle hoppa in i bilen så kommer grannen och bjuder över oss på middag. Så vi hann fara och handla och sen fick vi gå upp och äta tapas! :) Så underbart gott! Så skönt och slippa laga mat när man har haft så fullt upp hela dagen!
De har en flicka som är sju månader, så fruktansvärt söt! Hon och Elvira fann varandra direkt! Men vad stor Elvira blev när man jämnför dom! Kommer nästan inte ihåg att hon varit så liten, inte kunnat krypa ens! Oj vad tiden springer iväg.

Nu ska Matte åka iväg med grannen och spela innebandy.. Själv ska man se på Wipe out! :D


Min sötnöt!

Nä nu måste jag skynda mig, Wipe Out började för fyra minuter sen :P

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Vad kul att grannarna bjöd på mat! :) Lät gott!

Vad liten Elvira ser ut på bilden, men sjukt söt som vanligt! :)

Puss

2009-04-26 @ 22:42:48
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0