Lördagen

Började med att Elvira, Andréa och jag åkte på Leos Lekland, hade hur mysigt som helst! Man blir väldigt svettig av att springa och klättra runt där :)
Vi fick träffa lejonet Leo, men Elvira blev väldigt rädd.. Ett livs levande lejon i ett rum! :P Tillsist vågade hon klappa honom lite..
Sen åkte vi hem till Andréa och Marcus, där åt vi pizza och såg på Robinsson. Oj så trevligt! Men tyvärr så vägrade Elvira sova, så jag fick åka hem klockan nio. Men man kanske ska sluta när det är som trevligast! ;) 
Jag fick se deras bröllopsfilm, oj så vackert!!! Men jag blev ännu mer nervös nu :D  Ni var så fina båda två!

Nu sitter Elvira i plurret, och jag ska snart åka och hälsa på mamma :)

Lev å må 



Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Vad mysig dag på Leos! :)

Vad lik Elvira är Mattias på sista kortet! Jag har sett Elvira framför mig sen du berättade att ni var hos Andrea och Marcus.."hallå". Haha, söt!

Puss

2009-04-05 @ 20:36:05
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0