Lördag morgon

Åh vad Mattias var söt igår! Jag ville ju ha ett påskägg, men istället fick jag en ask med toblerone och tulpaner med ett kort där det stod "För att du är finast i världen!" :) Tack gubben! :) Du är snällast!
Sen hade vi världens mysigaste kväll men pizza, talang 2009 och donkey kong! :) Så mysig kväll!

Elvira fick springa och leta sitt påskägg, det tyckte hon såklart var skitskoj! :) Hon hittade det alldelens själv! Så duktig min gummsilumsa är! :)
Nu på morgonen har vi byggt torn av hennes klossar, lyssnat på musik och drömt oss bort till sommaren! :P



Nu ska jag snart iväg på jobbet.. känns inge kul, men jag tjänar ju pengar! :D Jag behöver verkligen pengar nu till bröllopet! Eller rättare sagt Vi behöver.. Varför kan inte bara varnenda människa på jorden skicka en enkrona till mig.. det är väl inte så mycket begärt? ;)

Ikväll ska Elvira och Mattias åka till Barbro och äta middag.. jag får nöja mig med att jag har mamma som patient :D Ja men det blir trevligt.. Hoppas det finns nått godis på jobbet :P

Nä nu ska jag äta upp körven..
Lev å må!

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Haha, tur att du redan har en kille för annars skulle den där bilden göra det svårt för dig!! ;)

Vad fin Mattias är, gulligt av honom! :)

Puss

2009-04-12 @ 16:40:26
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0