Lördag kväll = Robinsson!

Ikväll kommer Andréa och Marcus hit och vi ska grilla och sedan se på Robinsson :) Det blir mysigt! Hur gott är det inte med grillat egentligen??
Och robinsson älskar jag! Hur kul som helst att se! :P Det är vad man har å göra varje lördagkväll när man inte festat nått :P Då följer man alla serier och underhållningsprogram..

Har jobbat idag.. det var väldigt lugnt på jobbet idag.. och när jag kom hem var det bara å börja städa. Elvira hade tagit fram varenda sak som finns i huset..
Men vi satte upp vår nya kökslampa!! Skitsnygg... om man får säga så? :P Men jag är väldigt nöjd.. Nu måste vi bara sätta dit en dimmer, annars blir det väldigt starkt ljus.. Men man kan göra väldigt mysigt med en dimmer.. lite mysbelysning på helgkvällarna :)

Nä nu ska jag gå och fixa lite sallad till middagen..

Nästa inlägg får bli längre och mer intressant :)

Det var en Skånsk tjej och en Engelsk tjej som var ute och gick.. Och då mötte de en snygg kille. Då sa Engelsktjejen:
-What a handsome face.
Varpå skånska tjejen säger:
-Nä det var jag..


Förstår ni den? Jag hade svårt att förstå den.. men läs den engelska texten och uttala den på skånska :P

Lev å må!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du får en riktigt mysig lördagskväll vännen! :) Puss

2009-04-18 @ 18:57:45
URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com
Postat av: ~~M A R I E~~

"Vad det han som fes"...hahahahaha..

Saknar dig, mycket.

2009-04-19 @ 01:49:05
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0