Jag är så duktig!

Igår så jobbade jag på dagen, och när jag kom hem så ringde Angelica och hörde om jag ville följa med på stepdance.. När hon ringde lät det så roligt att åka och träna.. Men sen råkade Matilda somna en halvtimme innan jag skulle åka iväg, och när klockan ringde så kändes det inte lika roligt minnsan! Jag blev såå arg och irriterad, sa till Mattias att jag skulle säga upp IKSU kortet :D
Men jag pallrade mig dit ändå.. Och det var hur kul som helst! Hade kanske varit ännu roligare om man kunde alla steg och piruetter :P
Stod en kille framför mig och dansade, ojoj vad duktig han var! Men det var lite ovanligt att en kille dansar så bra.. eller killar kan ju vara hur bra som helst.. men det är ovanligt att se en kille på stepdance, och sen att han var duktig också..

Ja jag fick nog några extra krafter av att gå på gymmet igår.. för imorse så klev jag upp, skjutsade Elvira på dagis,och sen har jag dammtorkat och dammsugit hela lägenhetet!!

Lillsöt Elvira har börjat klä ut sig hela tiden.. Nu vill hon se ut som pappa :D


Nu ska jag äta lunch, hej!

Kommentarer
Postat av: Marie!

Elvira är ju så söt!! /Linda & Marie



Tack, känns faktiskt bättre med frillan idag. :)



Puss

2009-04-08 @ 15:47:46
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0