Hälsa på bäbis!

Idag ska jag och Andreá åka och hälsa på Maria och hennes bäbis Michell :) Ska bli superkul! Få se hur hon bor, och få snusa på en lite bäbis..
Marcus ska få vara barnvakt åt Elvira, jag vill inte ha med mig henne, för då får man inte sitta still en sekund.

Igår när jag skulle cykla ner på stan och möta upp med Andréa så kom jag på när jag cyklat halvvägs.. typiskt jag har inte sminkat mig!! :D Så dagen började med att vi gick in på Åhlens och jag fick sminka mig lite :P haha! Sen handlade vi en present då till lillan, och gick in på lagerhaus och kikade lite. Då ringde Andreás mobil.. och när hon svarade såg jag att hon himlade med ögonen, så jag tänkte jaha det är en försäljare.. Sen hör jag henne säga.. "Nä det har jag inte gjort" "jag tycker inte ens om djur!" Och sen började hon tokskratta! Då var det min Mattias som hade ringt på hennes mobil och låtsades att han ringde från Världsnaturfonden.. Och sa att Andréa hade betalat in 263kr, men att det minsta hon kunde betala in var 500.. Haha! "Nää jag tycker inte ens om djur! :D haha

Sen blev vi så hungriga, så v i åkte hem till oss och skulle göra lunch, men då slutade Marcus bara 1 timme senare, så vi gjorde en middag istället, mysigt! :) Tacos och trevligt sällskap! :) Satt och surrade till halv åtta..
När de skulle åka hem så tänkte jag åka till min moster och hämta lampan som jag har köpt, superfin! :) När jag ska åka ut från Böleäng så möter jag pappa som kommer med mitt nya mobilkort.. Vi stannar på vägen och han ger mig det.. sen ska vi ju båda åt samma håll.. så pappa kör före. Och när han ska köra ut på Riksvägen så hör jag bara någon tuta som sjutton! Då höll pappa på att köra ut på vägen när han inte ser en bil som kommer.. Det var nära ögat, han höll på att krocka :P

Sen fick jag se min mosters nya lägenhet som ligger just ovanför Buketten.. Så sjukt fin! I vardagsrummet har de fönster som går från golv till tak en hel vägg.. så fint! :) Bra läge och superfin lägenhet!

Nu ska jag åka och hämta upp Andrea..

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0