En helt underbar lördag! :)

Igår hade jag en alldelens underbar lördag! :) Andreá och Marcus kom hit, och vi grillade.. hur gott som helst! :) Mattias var först på fotbollsmatch, så vi fick vänta ett tag innan vi fick äta.. Maten var klar precis klockan 20, så det var bara och bära in allting till vardagsrummet så vi kunde äta och se Robinsson samtidigt! :D

Andréa och Marcus är så fina människor så man blir alldelens tokig! Jag kommer sakna er så mycket! Men vi ska komma och hälsa på mycket! :)

Efter maten så blev det chips och mums mums :P Och det bästa av allt- jag och Andréa tävlade i SuperMario :D Det började med bara jag och hon, men huxx fluxx var vi 4 stycken i sängen som spelade och alla var lika tokiga, uppspelta och nervösa... det blev lite så att jag och Mattias var ett lag och Andréa och Marcus ett.. så det var verkligen en kamp på liv och död :D Haha jag älskar supermario :D

Denna dag har dock inte börjat lika bra.. Matte har åkt iväg och spela fotboll.. och han tog med sig snusdosan.. vår enda snusdosa!! Jag blir knäpp utan snus alltså!


Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Åh vad gott med grillat!! :)

Ja, kom gärna och hälsa på mig med.. ;)

Puss

2009-04-19 @ 19:21:11
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Ja, den var superläskig!!

Jag vill ju se film med dig ju.. :)

Puss

2009-04-20 @ 09:52:22
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0