Dumma mobiltelefoner!

Idag vaknade jag klockan 10.40 av att mamma ringde! Var egentligen jag som skulle skjutsa Elvira på dagis, men jag var så trött så Matte fick ta bilen och göra det.. så nu klockan två ska jag cykla och hämta henne :P Men det är ju så fint väder, så det blir bara skönt! :) Vi försovde oss imorse.. matte vaknade klockan nio, och vi skulle lämna Elvira på dagis klockan nio :P Hon hade inte vaknat och väckt oss :P Det är en liten sjusovare det där :P

Så underbart skönt det är ute, vi har tagit fram stolar och bord nu på framsidan, så jag åt min frukost ute i solen idag :)


Elvira fikar i solen.

Jag skulle slå på min mobiltelefon idag, men det gick inte, kunde inte slå in PINkoden.. Jag har inte fyllt på den ¨med pengar på 5 månader, så jag fick ett sms av halebop att om jag inte fyllde på mitt kontantkort innan den 16:e April, så skulle de stänga kortet.. Så idag har jag ringt till Telia och ska fixa ett Telia max 25 abonemang :P Kanske är bra att alltid ha pengar på mobilen? Om det skulle hända nått. :P Då kanske man inte behöver en hemtelefon? Fast iofs, hur ska jag då kunna spela spel med syrran och prata i telefon samtidigt?
Har du telia på mobilen Jessica? ;)

När jag har hämtat Elvira på dagis och matte har kommit hem, så han kan vara med henne, hade jag tänkt åka och hälsa på mamma... Hon får nog åka hem innan helgen och det här är sista gången jag kan hälsa på henne. Imorgon ska jag till stan med Andréa och köpa en present till våran jobbarkompis som har fått en liten Michell :) Grattis Maria! :)
Och på torsdag ska vi dit och gratta henne. Det blir mysigt, men då blir jag väl ännu mer sugen på ett till barn när jag får snusa på en liten bäbis :)

Jag vet inte hur jag ska göra med mitt liv. Mattias pluggar ju i tre år.. eller nu är det snart bara 2,5 år kvar.. men sen vill ju jag plugga till fastighetsmäklare.. Men när ska vi klämma in det andra barnet? Just efter Mattias har pluggat klart? men då är jag typ 30 innan jag är färdig mäklare.. men jag vill ju samtidigt inte att elvira ska få vänta 6 år på att få ett syskon heller.. då skiljer det ju 8år mellan dem.. Ja vi får väl se hur det blir. Men jag vill ju plugga samtidigt som syrran.. och jag tror inte hon väntar 6 år på mig :P haha

Igår skulle jag och Mattias se Twilight, en romantisk vampyrfilm.. skitbra var den! Men jag hade inte nämnt ordet romantisk till Mattias, så han trodde att det var en äcklig, spännande, hemsk vampyrfilm.. så när vi hade sett mer än halva filmen sa han, När ska det bli hemskt? Det här var den sämsta vampyrfilm jag har sett!
Då fick jag lov och säga att jag hade inte berättat hela sanningen om filmen :D haha! Förlåt Mattias! :D Men jag tyckte iaf att den var jättebra! Och jag villle inte se den ensam :D


Hon kan äntligen köra sin bil ute! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Japp jag har telia :) Å du får se till att lösa det där med utbildningar o barn :) Hälsa Matte att filmen är sååååå bra ;)

2009-04-14 @ 12:44:25
Postat av: ~~M A R I E~~

Åh, så söta bilder!! :)

Jaså, Telia och inget säger du?? Nu förväntar jag mig samtal minst ett om dagen då du ringer gratis. För att inte tala om alla sms jag aldrig fått svar på. :)

Puss

2009-04-14 @ 22:59:22
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Frida

Vad roligt att hon kan köra bilen ute nu! värsta friheten! Fast passa så hon inte kör ifrån er:P

jag tror ni löser det med utbidningar och barn, låt det bara ta sin tid så blir det alltid bra:)

2009-04-15 @ 13:45:32
URL: http://fridayo.blogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Hur är det med uppdateringarna? ;)

Jag har fixat min blogg igen, vad tycks?

Puss

2009-04-16 @ 07:57:52
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Men segis!! Har ju sagt att jag vill läsa varje dag! ;)

2009-04-16 @ 12:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0