Äntligen!!

Mina damer och herrar, jag har knäckt Super Mario 3 idag! Utan att fuska nått! Jag är så stolt, som jag har kämpat! :D

Idag har varit både en rolig och en sorlig dag.
Jag och Andreá var och gick på stan idag för sista gången (iaf på länge). Hon flyttar på torsdag, och idag var sista gången jag fick träffa henne innan hon åker. Det känns verkligen trist! Fy vad tråkigt! Jag kommer verkligen att sakna dig.. Men vi ska ses och hålla telefonkontakt :)
Det var ändå en väldigt mysig dag på stan, jag handlade ett par nya skor till mig själv. Det behövdes verkligen! Mina var så utnötta och snea så det var inte sant!
Sen handlade jag en present till Barbro som fyller år idag och en åt syrran som vi ska fira ihelgen när vi åker till Vindeln :)
Efter stan åkte vi och hämtade Elvira på dagis och sen for vi direkt till Barbro som bjöd på middag! Där fick man träffa Jenny och Erik också som var väldigt längesen!

När vi kom hem så ringde Jenny och berättade att de har köpt en ny bil. Hon och Erik satt som å viskade vid matbordet, och jag blev ju såklart hur nyfiken som helst, och då fick jag ju veta sen att det var bilen de viskade om :P Så roligt! Jag ska få se den imorgon när Jenny kommer hit :)

Jag fick ju faktiskt veta en till rolig nyhet! Marie fick jobbet som hon hade sökt. Hon ska sitta på polisstationen i Boden och ta emot anmälningar i sommar! Av 260 sökande gick typ 25 till intevju och Marie fick jobbet! Inte illa! Grattis Marie!

På torsdag ska Marre komma ner hit från Lule och hälsa på, eller hon ska vara i Umeå hela helgen, men då är vi ju i Vindeln, så på torsdag ska hon hälsa på mig. Marie, Ullis och Frida ska komma hit :) Vi ska nog gå med Elvira och se på majbrasan. Det ville då jag och Marie :P

Nu kom Mattias hem från träningen så jag ska gå och berätta att jag knäckte Super Mario ;) Hehe!


Du och jag :)

Kommentarer
Postat av: ~~M A R I E~~

Ojoj, på din blogg har det hänt grejer. Tjusigt!

Och tack! :) Så skönt att jag fick det!

Och imorgon ses vi! :)

Puss

2009-04-29 @ 18:59:02
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: friday

hih, ska bli mysigt ikväll. Skönt med lite ny design på bloggen! fint!

Jag har också suttit o pysslat på min blogg:)

krami

2009-04-30 @ 16:20:14
URL: http://fridayo.blogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Jo, jag var i Vindeln en natt. Pappa hjälpte med sommardäcken och annars var det bara lugnt. =)

Puss

2009-05-04 @ 22:13:40
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0