Äntligen ledig.

Nu har jag jobbat tre dagar, och nu är jag äntligen ledig! Min kära Andréa blev ju sjuk, så vi fick inte jobba med varandra.. Men på Lördag blir det Leos Lekland på dagen och Robinsson sen på kvällen! :) Det blit mysigt, har nästan blivit en tradition :D

Nä nu får det vara slut på de här latheterna!! Jag måste pallra mig iväg på IKSU snart! Angelica..ring när du ska dit! ;)
Just när jag satt och åt min goda Ben and Jerry glass, sa Mattias: När var du på Iksu sist?
Då åkte glassen snabbt in i frysen igen :P Haha hur kan man säga så till en tröstätande tjej?? Nu får du höra alla mina roliga historier jag har på lager älskling ;)

He va en skörv som had´n körv som va stor som en böld :D Du skrattade faktiskt när jag rimmade den!! :D Så försök inte säga att jag är tråkig!

Jag höll iaf på att skratta ihjäl mig på jobbet igår.. Jag kunde inte sluta skratta, tårarna bara rann!
Kan berätta det, men då låter det nog inte så kul.. men det var roligt i stundens hetta :)
Så här var det iaf:

Vi satt och åt lunch på jobbet, Jan jag och två sjuksköterskestudener..
Då började vi prata om storleken på frysar och kylar..
Jan- Jag skulle vilja ha en stror frys för älgköttet tar ju så stor plats i min lilla frys, man rymmer ju inget annat.
Sjuksköterskestudent- Ja jag vet! Jag har halva frysen med älgkött och halva med broccoli!

Det var ju som lite roligt att han hade så mycket broccoli.. men sen började vi prata om vars vi handlar mat, och kom på att alla handlar på Ica Maxi..
Och då fick jag världens tanke på när studenten ska handla så går han förbi fruktavdelningen, köttdisken och raka vägen till broccolin!! :D hahah jag höll på att dö av skratt! :D

Nu har visst Elvira lite problem med att somna om här.. Mormor var barnvakt idag och Elvira har inte sovit en blund på hela dagen, så vi la henne tidigt.. men nu verkar hon vakna till liv..

Jag och Mattias ska nog önska oss ett nyckelskåp av mamma och pappa.. Imorse åkte jag buss till jobbet.. matte skulle ha bilen för att skjutsa Elvira och Selma till mormor. När klockan är nio på morgonen så ringer matte på jobbet och säger att jag har bilnycklarna!!
Ojoj, men det löste sig iaf :) Säger bara "Matilda och Mattias i ett nötskal" :P

Kommentarer
Postat av: M A R I E

Ja, ni i ett nötskal, som jag alltid har sagt!

Din historia var också likt dig om skörvn, med böldn. :P

Men det på jobbet var inte så kul, vi skyller på trötthet så du inte verkar helt från vettet! ;)

Puss

2009-04-02 @ 21:11:30
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Klart jag ska ringa! Måndag, tisdag har jag då tänkt träna, torsdag också...ska slå en pling till dig då! ;)

2009-04-03 @ 08:26:54
URL: http://mittsnurrigaliv.blogspot.com
Postat av: ~~M A R I E~~

Ja, och när var man på Iksu senast..hemska tanke. :P

2009-04-03 @ 15:52:13
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Lika dålig på att rimma som vanligt ;)

2009-04-04 @ 12:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0