Pepparkaksbak hos familjen Söderlund

Vi har tjuvstartat! Vi bakade papparkakor igår :D Det är så mysigt, och jag längtar så mycket till julen, så vi kunde inte hålla oss :)



Elvira har bakat en golfklubba! :D

Sen har vi ju varit i Sundsvall på Ikea! Tänkte att jag skulle lägga ut en bild på Elviras nya säng, men på kortet har vi inte satt upp sänghimelen.



Nu börjar bonde söker fru! Ska se ett litet tag innan jag börjar jobba.. fyra nätter nu, sen är jag ledig en vecka ;)

Bara två söta bilder till :)

Dåligt humör!

Ja jag vet att jag är dålig på att skriva, jag hade tänkt sluta å skriva helt.. Men nu måste jag avreagera mig lite :P

Jag och Mattias håller på att sluta snusa, har klarat oss utan snus i två veckor.. och jag har aldrig varit på sämre humör i hela mitt liv!
För att inte spricka av ilska ibland så åker jag och tränar.. tränar flera gånger i veckan, om inte på gymmet så är jag ute och springer. Jag har aldrig tränat i hela mitt liv och har börjat för kanske två månader sen.
Jag har alltid varit en godisråtta men äter nästan aldrig godis längre.. men då igår på jobbet vägde jag mig, och har gått upp nästan 4 kg sen i somras!!!? Hur är det möjligt?

Är det bara för att man har gått och gift sig? :P

Nä ett kg till och jag börjar snusa och börjar med cambridge igen!


Nu är Matilda på dåligt humör..

RSS 2.0