Andra advent och födelsedagskalas!

Idag har vi varit på födelsedagskalas hos Mattias pappa. Väldigt mysigt var det! :) Blev så mycket fika så jag mår nästan illa nu!
Mamma och pappa kom också dit och firade honom :)
Efteråt också vi hem hit och kollade på filmen "Alvin the movie 11". Där Nisse har filmat från Leos lekland och massa annat skoj! Nu vill inte Elvira se på något annat :P

Inatt är sista natten jag jobbar för ihelgen, sen är jag ledig i två dagar. Ska bli skönt! Man blir lite osocial när man jobbar natt..

Imorgon ska jag skriva prov i Matte B, jag är inte säker på att jag kommer att klara det.. och speciellt när det är klockan ett efter man har jobbat natt, kommer nog vara ganska trött. Men det är bara hålla tummarna :)

Nä nu ska jag slappa lite innan jobbet.

Lev å må!


RSS 2.0